מה למדנו מסטיב ג׳ובס על חשיבות האריזה והעיצוב
כשלומדים על שיטות הניהול של סטיב ג׳ובס מנכ״ל אפל האגדי, מספרים שעל דבר אחד הוא הקפיד במיוחד-על חווית האריזה של המוצר. סטיב ג׳ובס הבין שהאריזה היא חלק בלתי נפרד מחווית הקניה והשימוש במוצר ולכן הקפיד על אריזה מושלמת לכל אחד ממוצרי החברה. זאת הסיבה שהוא החזיר את מומחי האריזה מחדש כל פעם לשולחן העבודה עד שהיה מרוצה. למה? כי אם הוא מרוצה אז גם הלקוח יהיה מרוצה וזה מה שחשוב.
תנו לנו להראות לכם שהכל אפשרי,
שזה רק שאלה של נסיון, ידע ורצון טוב.
ניווט באתר